ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Δευτέρα, Ιανουαρίου 14, 2013

Μια διευκρίνιση...



Στο δεξιό μέρος της σελίδας προτείνονται κάποιες ιστοσελίδες και ιστολόγια, στα οποία περιηγούμαι συχνά και τα συστήνω σαν ψυχωφέλιμα ή απλά ενδιαφέροντα.

Τώρα τελευταία δέχομαι κάποια "παράπονα" ή προτάσεις συνιστολόγων, για προώθηση και προβολή και των δικών τους ιστοχώρων στο ταπεινό μου μπλογκ.

Δεν θέλω να νομίζετε πώς απαξιώ-πλην ελαχίστων εξαιρέσεων πού δεν προβάλλονται για υποκειμενικούς λόγους- αλλά έχω πρόβλημα με τα cookies του υπολογιστή. Ων άσχετος προσπάθησα με διάφορα μέσα να επανορθώσω, αλλά δεν κατάφερα πολλά πράγματα.

Ελπίζω να μην εθλιψα ή απογοήτευσα κάποιους. Στο μέλλον υπόσχομαι, όταν βρω χρόνο και διάθεση να ασχοληθώ και με την αλλαγή μορφής και διάταξης του ιστολογίου. Οψόμεθα συν Θεώ αγίω.

Συνεχίστε όλοι να δίνετε την καλή μαρτυρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: