ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Σάββατο, Ιουλίου 24, 2010

Το blogging στην αγχόνη...




16 σφαίρες κατέβασαν ρολά στο troktiko.
Δεν μπορώ να εκφράσω το μέγεθος της οργής και της θλίψης.
Μιλάμε για την απόλυτη πίκρα , για ένα μούδιασμα.
Δεν ήμουν καν αναγνώστης του blog. Μάλλον ευκαιριακός.
Όμως όταν τα στοιχειά απλώνουν τα βρωμόχερα τους στην καρδιά σου , όταν προηγηθεί βιασμός και χυθεί το αίμα το άδικο και αδερφικό ...
τότε...!

Πάντως ελευθεροτυπία και blogging έχουν μπεί στην αγχόνη...
Και το σχοινί θα το τραβήξουμε εμείς οι ίδιοι...
Αν αδιαφορούμε...
Ένα έκλεισε ας ανοίξουν δέκα!

2 σχόλια:

Ι. Ν. Αγ.Βαρβάρας-Οσ. Σάββα είπε...

πάτερ, έστω και καθυστερημένα,

Έτη πολλά, ευλογημένα και άγια. Ο Θεός να σας χαρίζει κάθε ευλογία στην οικογένειά σας και στο έργο σας.

π.Γ.Στανίτσας

π Παντελεήμων Kρούσκος είπε...

Σας ευχαριστω πάτερ μου. Ό,τι επιθυμείτε εύχομαι. Την ευχή σας